kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

VARMT!

Kategori: Allmänt

Ja jag tycker det är fasligt varmt idag! Det blir leggings och skjorta för min del. Inte ens sockar ska på ;)

Måste bara berätta om gårdagen på jobbet.
Kom dit 11 som det var sagt och den personen som öppna dörren, som skulle ge mig inskolning, var min barndomsvän Jessica - Ettan - Andersson!
Men olyckligtvis så skulle hon åka hem! Jag som trodde jag skulle inskolas blev ensam med min blivande brukare, inte för att det gör nånting, men jag va ju lovad inskolning. jag kan ju inte börja jobbba utan inskolning, eller jo. Tydligen.
Men Ettan kom tebax vid 16 snåret och då jobbade vi tillsammans, eller.. Hon packa mig med info resten av kvällen. och för att jag skulle få några timmars inskolning så fick jag jobba över till 22 !
Så.. 11 timmars inskolningsjobb va ju en liten halvhäftig sak att vara med om. Men nu är det bortgjort så nu när eller om, chefen ringer så ska jag gnata på han istället. Gillar inte att det ska bli så där fucked up med informartionen osv.
För allas säkerhet är det ju lxom bäst om man kan få en ordentlig inskolning men ja.. Vi får väl se vad som blir sagt sen.


nu håller jag på svettes ihjäl så vatten here i come!

Kommentarer

  • Linda säger:

    men då kommer du också att vara i sävar på dagarna då?

    2011-08-30 | 12:56:17
    Bloggadress: http://mammagoose.blogg.se/

Kommentera inlägget här: