kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

V.20

Kategori: kärlekskrypet

Ja igår bockade jag av 19 hela veckor. Känns skönt att äntligen ha någon koll på hur långt gången man är. Tacka vettja ultraljud :)
Idag ska jag ringa min BM och boka in ett nytt möte samt ringa kvinnokliniken på ett litet ärende och sen är det bara att återgå till allt städ och tvätt som jag försöker hinna med på måndagar. Går nog skitbra, brukar ju gilla att ha det fullt upp. ;)

Mamma ska komma in till staden idag så jag ska väl träffa henne och kanske följa med på någon affär innan hon beger sig mot hålan Bjurholm. Jag ska nog dit senare i veckan också och måla bordet jag tjatat om en tid nu. Men först vill jag säga hejdå till min älskade Veronica som ska tillbaka till Sthlm och invänta sin bebis som ska komma om nån månad. :) Späännnande!! :D
Ja önskar min kunde komma typ nu, pronto, men icket. Jag får gott vänta till jul då det är beräknat och se om den tänkt titta ut då eller.. :P

Nae, nu måste jag vila gammkroppen lite. Det här magväxandet tar fasiken krafter från en. Känner mig inte alls lika adhd-aktig med energi som jag brukar göra på mornarna... Adjöken

Kommentarer


Kommentera inlägget här: