kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

SURKART

Kategori: kärlekskrypet

Ja vad ska man ta sig till när den sura minen kommer fram? Ignorera är jag bäst på, eller.. Ibland i alla fall.. Noga då...
Nu har jag suttit och sytt mudden på de nya mammabrallorna jag fick låna av Janita, HUR SKÖNA och SNYGGA som helst! Nu behöver jag ju inte köpa mer mammakläder. Mina svarta byxor är ju så sjukt stora så dom kan jag ju ha i 9.e månaden också.

Äsch, jag har inget vettigt att säga. Är ju egentligen tänkt att jag ska cykla ner på stan men nu vet jag inte om jag orkar, det är ju sjukt regningt ute. Tur jag har gummistövlar!! :D

Adjöken

Kommentarer

  • Linda säger:

    Näe, jag skulle få citadon men de kändes inte riktigt rätt mot bebisen så jag var bara tvungen att ta de lite lugnare. Har du redan ont så är kanske de bästa att ta de lugnare.



    Ja hoppas de går över,än så länge har jag inge besvär i ryggen men.



    Vi måste ju absolut ta en dejt sedan någon da de passar.

    2011-08-23 | 09:59:16
    Bloggadress: http://mammagoose.blogg.se/

Kommentera inlägget här: