kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

STÄDTANT

Kategori: Allmänt

Ja idag är det jag som är städtanten.. Inte för att det spelar någon roll om de är rent och fint här eller lortigt som vanligt men jag har ändå inget annat att driva bort tiden med.
Ska kika lite på blocket och tradera om några saker och sen blir det att dra på musiken och börja dammsuga, dammtorka och skura golv.. Tvätten tar jag upp när det har torkat om golven.

Ska se lite på min nya serie som jag tycker är helt okey än så länge, White Collar. Jag hoppas den fortsätter vara bra då har jag ju fler säsonger att se.

Annars.. SJUKT sämst är jag som glömde bort BM. Har varit så himla trött att jag inte orkar prata. Jag ligger bara rätt upp och ner på soffan och önskar att nån kunde göra slut på mitt elände. Usch va jobbigt att vara såhär trött.

Ja ja, det här gör det inte bättre. Adjöken.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: