kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

SNÖ OF SWEDEN

Kategori: Allmänt

Nu äntligen är min babe hemma hos mig! Nu kommer jag aldrig att släppa iväg honom igen, inte ens till jobbet!
Huvva va jag har saknat han min älskling! :D

Som om det inte var present nog att han kom hem i natt så hade han dessutom med sig presenter till mig!! :D
Som om han ha känt mig i hela mitt liv så gav han mig det finaste i hela världen, eller.. Det ligger iofs och gror i magen på mig, men det här är nästan lika fint! Det var ett par silver örhängen och ett armband med lila pärlor! Jag som älskar lila OCH silver OCH pärlor!! '
PLUS att jag fick ett till par örhängen, ett par vita ringar. Jag älskar ju vitt och ringar också!

Gissa vem som fick världens bästa kille ever!? ;) JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG !!!

Kommentarer

  • cicci säger:

    nej va roligt att vi nästan ska ha samtidigt! :P

    vilken barnavårdscentral går du på?

    2011-08-15 | 09:38:47
    Bloggadress: http://ciccimodel.blogg.se/

Kommentera inlägget här: