kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

SKÖTVÄSKA

Kategori: kärlekskrypet

Som om det inte var nog att baby och jag hade kirrat en barnvagn igår så fixade även han, heelt sjäääääääälv, en superfin och superbra skötväska! :D Gissa om jag är nöjd med vårt kap från gårdagen? :)
Han hade dessutom fixat en skötväska som passade precis till våran vagn och hade fullt med fack, så då kan man ju ha hur mycket ordning och reda som helst på allt man ska ha i! I love it! :D
Så givetvis började jag smyg-packa den med lite servetter och sånna där bas-grejer som behövs. :) Kan du inte komma ut nu din lilla knoddas!? ;)

Efter en lång natt och lång morgon så ska jag göra ett försök att kleta på mig ett ansikte i hopp om att inte se levande död ut. Think I can do it?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: