kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

SICKNESS

Kategori: Allmänt

Ja huvva va illa jag har mått hela dagen. Vad är det för fel på mig? Jag har ju ätit frulle, och några mackor till lunch/mellis samt en frukt. Det kan väl inte vara att jag är mat-dålig? Jag känner mig ganska bra i skallen också, inte lika utflippad och fucked up som vanligt. Eller.. "vanligt" nu för tiden är ju ganska kryddat med alla hormoner jag bär på så jag är ÄNNU mer fucked up nu, men hur som!

Jag har i alla fall en sak att se fram emot mycket strax. Eller.. Ikväll rättare sagt. Det blir en liten joggingrunda innan långpromenaden med Kim. Känns skönt att få komma ut så jag hoppas uppehållet stannar och det inte regnar nå mer nu idag.

Sen är det tisdag och det innebär lek med Janita? Och sen har vi onsdag då jag har prov och sen blir det torsdag och jag ska till mamma och sen på fredag ska vi till övik och sen... SEN på LÖRDAG kommer min babe hem!!!!
Åååh måtte veckan gå skitfort!
Jag tror jag ska gå på nolia på lördag dag för det är 2 förläsningar jag vill gå och se. Nån som är with me att gå på en snusk-föreläsning? :P Jag vill se dom där 2 sexologerna som ska snacka om diverse saker som kan vara skoj att lyssna på. Jag tror jag vet vem jag ska plåga med mig ;)

Adjöken!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: