kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

RYGGVÄRK - FOGLOSSNINGSVARNING?

Kategori: kärlekskrypet

Ja är det så att jag har en liten varningssignal om att det ska börja bli foglossning i min gravida body? Herre min get. Kan jag snälla få slippa det?! Med min tur så lär jag väl få en sjuhelvetes graviditet med mängder av problem som startar nu!
Jag har hittills bara lidit av en del hormonella ändringar i nyllet, dvs finnar, samt ett sjuhelvetets grinit humör som stackars Darling fått stå ut med.. Men inga andra "defekter". Hoppas det inte börjar nu när jag entrar vecka 23 !

Jag ska försöka ta mig på gymmet idag men jag har ännu ondare i ryggen nu så jag vet inte om jag ska skippa det och ta mig en dusch istället för att bli lite varm och mjuk i kroppen... Jag tror jag gör det. Ett bad närmare bestämt!

Kommentarer

  • Linda säger:

    ja hade jätte ont i ryggen, foglossningar. Mesta blev ju när man var tvungen att skotta snö och städa som satan på jobbet. Tillslut kunde jag inte ens vända mig i sängen. Cykla och simma är de bästa för de ett bälte i förbyggande kan vara bra också. Man får låna ett jätte fult hos sjukgymnasten annars kan man köpa snyggare typ på lilla mirakel eller kolla på barnloppisen

    2011-08-22 | 19:22:43
    Bloggadress: http://mammagoose.blogg.se/

Kommentera inlägget här: