kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

RENARE IAF

Kategori: Allmänt

Ja huvva se ren jag känner mig efter ett bad med coconut ;)
Jag satt och sjöng hejvildt till min älskling Adele, samtidigt som jag försökte öva på mitt tal inför imorgon. Jag brukar ju inte ha problem att prata så det kommer nog gå vägen. Ska bara skriva pro memorian och sen är det klart!
Har 2 uppgifter kvar på religionen och sen en uppsats så det kommer gå som en dans där också hoppas jag. Har dessutom småbörjat med ekonomin så det borde vara dags för ett slutprov där också. Sen är jag klar med skolan! Eller.. grundämnena iaf :)

Ikväll blir det att göra klart religionen, se UIK´s match på tvn samt skriva pro memorian och sen kan fröken gotta sig med frukt och citronvatten tills det är dags för sussilullen! :D

Vad beträffande bullen i ugnen så vet jag inte om jag inbillar mig eller inte men jag tycks känns dom små invärtes tåfisarna som krypet ger av. Det händer inte hela tiden, oftast när jag lagt mig på rygg och tar det piano tycks jag känna lite sparkar.

Ahja, nog om mig. Adjö

Kommentarer


Kommentera inlägget här: