kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

PRODUKTIV

Kategori: Allmänt

Ja jisses vad jag hinner med grejer! Ibland är det alltbra att ha adhd, det funkar ju hur bra som helst vissa dagar!

Nu har jag hunnit med lite cykling, ett stenhårt benpass på gymmet, städning av BMW.n samt uppväcktning av Mirran och jag har hämtat posten som innehöll massa saker till mig! Bland annat mina pärlörhängen från blingit.se. Mycket fina men jag blev nog lite lurad av bilden :P
Haha jag som nyss önskat mig ett par nya örhängen av darling från Göteborg men nu behöver jag ju inte det! Hoppas han hittat nå fina bebisprylar istället :D

Jag har fått min religionsbok nu också så nu rackars är det bara att sätta igång med pluggandet för uppgift ett ska in om några dagar och jag har inte gjort särskilt mycket. Med lite tur kanske jag hinner med uppgift 2 också och får ett litet försprång innan provet. Har massa prov nu så jag behöver lite extra tid till att plugga så jag kan prestera på dom.

Ha det gött! Mjölk och macka väntas!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: