kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

POR-SPA-FOT-NAGELLACK

Kategori: Allmänt

Ja se där ja! Nu blir det att smälta maten, tvätta bort sminket, ånga ansiktet, sätta porplåster, ta ett bad och sköta om knopp och kropp. Det blir nog att fixa fossingarna också, det måste ju göras med jämna mellanrum. Nu har jag ju dessutom införskaffat mig ett höst nagellack så det måste pryda mina tossingar ett tag tror jag.
Sen är det väl dags att torka upp och smörjas in för sen blir det minsann lite bokläsning och mys innan baby kommer tillbaka från sin grabbkväll.
Se va trevligt man kan ha själv!
Det gäller ju att passa på nu när man har tiden till det. När knoddis kommer blir det garanterat mindre Madde-tid så nu får jag passa på att se någorlunda ut iaf.

Imorgon väntas en hel del plugg på Janitas engelska samt att jag har min religion jag måste dunderplugga för att få ordning på innan jag har slutprov. Det måste jag ju skynda mig att boka! Måste hinna avboka min blodgivar tid också.
Shit needs doing I tell yaa ;)

Nu - MATSMÄLTNING

Kommentarer


Kommentera inlägget här: