kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

OVANLIGT POPPIS

Kategori: Allmänt

Jag verkar vara väldans populär idag. Konstig känsla. Jag som är van vid solokvisten.

Ja men just det! Igår hände värsta sjuka grejen! Jag fick ett meddelande från Facebook att dom hade spärrat mitt konto för att jag hade tydligen loggat in på ett nytt ställe som inte var regestrerat  förut.
Så om det inte hade varit jag som varit på en ny plats så hade något hackat mitt konto därav spärrningen. Tack facebook!
När jag gick in för att spärra upp kontot så ser jag att någon idiot i Washington hade loggat in, eller, hackat in på mitt konto!! Hur sjukt är inte det då!?
Så, nytt lösenord och ett tack till facebook. Men inte tusikken trodde jag att det skulle hända mig heller.
Vem hackar facebook konton? Och varför?

Weird...

Kommentarer

  • cicci säger:

    jag ska ha den 24de december haha

    hoppas på att gå över 8 dagar :)

    sj då? :)

    2011-08-06 | 15:40:40
    Bloggadress: http://ciccimodel.blogg.se/

Kommentera inlägget här: