kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

NOBOBY SAID IT WAS EASY

Kategori: Allmänt

Ja då har man varit duktig tjej och skaffat sig ett work då? Jag har ju pluggat nu i ett kvartal, bara pluggat alltså, så det blir en trevlig omväxling må jag säga.
För er nyfikna så är det ett jobb som Personlig Assistent så det passar mig ypperligt!
Så med kort varsel så börjar jag imorgon och innan jag börjar så har jag en läkartid att passa. Himmel va det kommer att gå undan imorgon bitti!

Ikväll blir det dock inga mer knop. Vi har stökat och bökat och planerat in lite nya möbler här i hemmet så ikväll blir det kyckling, ris och en god sallad innan vi slänger oss framför en film.

Kommentarer

  • Linda säger:

    härligt att säga att du är gravid snart då? fast man behöver inte säga att man är gravid förrän 2 månader innan. Hinner du jobba upp din sgi?

    2011-08-28 | 20:53:25
    Bloggadress: http://mammagoose.blogg.se/
  • Lina säger:

    Gratulerar till jobbet! :)

    Du ä ba dukti! :)

    2011-08-29 | 00:37:57
    Bloggadress: http://spanluvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: