kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

MORGON STRESS

Kategori: Allmänt

Nu är det dags för tanten pantern att hoppa in i duschen så jag är relativt klar innan jag ska fixa det som fixas skall innan min dag ska börja.
Det kommer bli cykling på NUS, träffa läkaren, cykling fort som attan ner på Hedlunda för att börja inskolas så jag hoppas för gudskelov att jag hinner med god marginal. Jag sa ju iofs att jag skulle till läkaren så jag kunde bli sen men bara för det så behöver jag ju inte bli deet ändå?

Annars har jag haft en krasslig natt. Har vaknat flera gånger av mina hemska drömmar som är värre än vanligt, och min mage har sparkat och haft sig hela tiden. Det är dock skoj men det gjorde det desto mindre lätt för mig att sova på magen..
Men ryggen känns bättre. Jag fick ju min massage av babe igår som han har lovat mig, en i veckan tills det behövs fler ;) Vem fick det bäst? ;)

Näpp! Dusch-kläder-macka och sen ett ansikte kanske?
Måste köpa frukt och tuggis så jag kan roa mig med att äta fruktsocker så jag inte blir så grinig på min första dag :P
Adjökens!

Kommentarer

  • Nathalié - Tävlingar i bloggen just nu! säger:

    Hejsan, hoppas allt är bra? :)



    Har aktiva tävlingar på min blogg just nu där man kan vinna fina priser, var gärna med du också :). Bland annat smycken och underkläder! Tävlingarna hittar du under fliken Aktiva Tävlingar och till vänster på bloggen. Har alltid minst två tävlingar igång! Om du inte vill ha såna här kommentarer ber jag om ursäkt.



    Ny tävling uppe nu med Evas Underkläder!



    Ha en bra dag!



    Kram Nathalié

    2011-08-29 | 09:53:46
    Bloggadress: http://yarp.blogg.se/
  • Linda säger:

    De är ju lite synd, är inte helt fel med pengar. Men de går nog hur bra som helst ändå.



    Ska inte du ha en gissa kön tävling.



    Som jag sa min röst ligger på pojke ;P

    2011-08-29 | 12:04:27
    Bloggadress: http://mammagoose.blogg.se/

Kommentera inlägget här: