kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

MIDDAG !!

Kategori: Allmänt

Äntligen har jag varit en duktig flicka och gjort middag till mig! Jag har ju inte ätit ett riktigt mål med mat sen sist Erik och jag åt.. typ i onsdags om jag inte missminner mig. Sen dess har det varit musli, mackor och frukt och det kanske inte är det bästa åt plutten. Men nu !! Nu har jag gjort en stooooor laddning mannagrynsgröt med mängder av linfrön i och en macka till så nu är jag mätt och belåten :D Mummms säger jag bara!

Kanske inte så mkt "mat" men det är mer än vad jag tidigare ätit så Im happy.

Hittade ett par gamla jeans i bunkern också som va trasiga men jag lagade dom och kan nu vara glad över att jag fortfarande kan ha dom :D

Jahapp.. dags för jäsning. adjöken

Kommentarer


Kommentera inlägget här: