kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

MAN-BAG

Kategori: Allmänt

Jag sitter faktiskt och kollar på väskor, åt älsklingen :P
Han brukar ibland använda dataväskan till diverse såsom packning av kläder och sånt. I dont like! Sååå, jag sitter på tradera och kollar igenom träsket efter någon manbag,  har hitttills hittat en snygg Fred Perry som jag ska invänta att buda på. Underbart va :P Kul liv man har själv :P

Har bokat om mina prov till onsdag också, det blir en heeeeeel dag med prov. Borde gå relativt bra nu när jag får lite mer tid att plugga. Hoppas bara jag hinner hitta en religionsbok så jag kan skicka in uppgift nummer 1 som ska in på FREDAG! Lite panik fuck yeah.. :S

Annars är det träning på schemat idag faktiskt. :D Adjöken!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: