kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

LAST DAY

Kategori: Allmänt

Ja nu börjar det närma sig för massa saker. Imorgon är det nämligen dagen då jag går in i V.23 vilket känns sjukt skoj. Sen är det också dagen då vi säger bye bye till allt överflöd av onyttigheter vi har vräkt under sommaren.
Det är hej hej till gymmet och framför allt är det hello hej till en höst utan bil! Det blir en supernyttig och miljövänlig tid för jag och älskling. Vi har var sin cykel som vi kommer att använda tills snön kommer och då baby förhoppningsvis får tillbaka körkortet och med lite tur kanske JAG har fått det igen också? Peppar peppar!

Näe men så det känns bra med lite rutiner och nyttigheter och all den biten. Muy bien! :)

Har haft en bra helg ändå. Lite tråkigt med att bowlingen blev inställd igår men vi drog en sväng på biografen där vi INTE såg nån film utan surrade med min gamla vän, Linda, och hennes karl i en timme typ :P Haha, sjukt skoj, det måste vi göra om, kanske på ett bekvämare ställe dock? :P
Sen fick jag och baby något ryck och bara cyklade runt stan och teg i typ en timme eller nått. Vi har det så bra på våra cyklar :D Haha! :D

Sen i veckan har jag sista provet på mina distansstudier och sen är jag fit for fight att vara göralös i en månad innan undersköterskeutbildningen börjar. Den ser jag faktiskt verkligen fram emot. Inte för att jag vill ha en karriär inom vården, utan mest bara för att ha nånting att falla tillbaka på då jag dessutom inte har mitt gymnasiebetyg fullständigt så den kompetensen besitter jag inte. Men det kommer det snart också.
Jag känner att det börjar arta sig riktigt bra för min del faktiskt. ;)
Kanske får jag till livet ordentligt jag med? ;) Tur jag har babe att dela allt med, annars hade jag nog varit riktigt LOST !

Nu ska jag fortsätta trycka plommon. Det är ju sjukt smarrigt! Adjöken!

Kommentarer

  • viktoria-ensam mamma till William säger:

    Hahhaa men va gör ni me körkortet folk? ;P

    2011-08-21 | 23:08:15
    Bloggadress: http://nattstad.se/vickan89

Kommentera inlägget här: