kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

JAKTEN PÅ LYCKA

Kategori: Allmänt

Jag och darling hade världens bästa kväll igår. Mys middag, mys film och mysigt filmsnacks. Inget kunde vara bättre! Inga telefoner och inga störningar. Lovely. :)

Idag har jag hunnit med att cykla fram och tebax på bussgods med babe för att hämta ut hans paket med bildelar som ska användas på beemern. Så snart ska väl den fixas och donas och sen kanske den kan säljas? ;)

jag är ju så grymt sugen på att hitta nån fin spjälsäng som jag kan börja dona på med. Nu har jag ju en liten bild i skallen på hur jag vill ha det i babyrummet så nu vill jag skynda att fixa så det blir av.

Ja ja, jag måste ta mig ett juiceglas och lugna mig lite, är väldans mycket uppe i varv nu ;P
Adjöken!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: