kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

HYSTERI!!

Kategori: Allmänt

Idag har jag tillbringat dagen men världens bästa Janita! Faaan va roligt det var och guud va jag saknar att umgås med henne! Det måste bli bättring!

Hur som så har vi snackat om allt möjligt, givetvis, men mestadels bebisar, utrustning, graviditet, olika "defekter" man kan få under graviditeten :P OSV.
Fick provköra hennes vagn och det är en sån vagn från annaaxel.se. En sån som jag ville ha från början men som jag tvärt ångrade mig för att folk sa att dom va dåliga. INTE SANT.
Dom är snygga, praktiska, billiga och hållbara. Det är Janitas vagn ett exempel på ;)
Såååå... Nu hoppas jag att jag kan övertala min älskling till att investera i en sån istället än det vi hade planerat. Vi får se om jag får min vilja igenom, då blir det i alla fall en sån :)

Ja jag är superglad ikväll trots att det blev mängder med komplikationer när jag kom hem. Har haft ont i svanken ett tag, alltså.. Svankbenet typ. Så nu har jag så jäääävla ont att jag kan inte gå längre.. Jag haltar! Jag förstår inte vad det är för fel?
Sen skulle jag ju till mammsen också men det blev massa tjafs med att jag inte har ngn nyckel till mitt rum där hemma, det är miranda som har det och hon va för seg på att möta mig med nyckeln så jag missade bussen. Istället får jag åka till Nordmaling imorgon och möta mamma där istället.

Aja, adjöken.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: