kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

HURT-SÖNDAG!

Kategori: Allmänt

Ja jäklar va pigg och bra jag känner mig idag! Vaknade 8 och kände att nu rackarns rabarber är det bara för fröken fräken att kliva upp!!
Upp gick jag och frukost åt jag och sen hann jag med att springa lite INNAN jag mötte Kim för våran promenad-date. Trevligt värre!
Stannade till hos henne och fick lite mamma kläder som sitter perfekt, vill inte slänga ett par kapisch? :P
Sen på väg hem så stötte jag på min gamla superbraiga vän Albin! Han har nyss blivit pappa så det var bara att gratulera och sen surra vi ett tag om himmel och jord. Supertrevligt att träffa han, var ju bara 2,5 år sen.. :P

Nu har jag dessutom hunnit bröla med min bästa Veronica och trycka lunch samtidigt så jag känner att jag har haft en väldigt konstruktiv dag. Nu fattas det bara att jag ska få tag i min älskling som säkerligen ligger avsmullen någonstans i Karlstad.. :P
Haha! Plugg är det på schemat också BTW !

ADJÖKEN

Kommentarer


Kommentera inlägget här: