kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

HOR DATOR

Kategori: Allmänt

Blir måttligt irriterad på att den här datorn flippar ur när helst den känner för!
Hade nyss skrivit massor men den kände för att stänga ner internet så det gick ju inte så bra då.

Har iaf kommit hem från min dag i Övik med familjen. Känns skönt att va hemma trots att det var oerhört trevligt att få komma iväg till mitt favoritställe; mormor & morfar.
Vi han knata en stund på stan och sen in en snabbis på rusta och sen på väg hem hade vi middag i Nordmaling och jag blev så bortskämd att jag fick åka bilskjuts ända hem till dörren! Har man inte bästa mamman så säg? ;)


Nu har jag sett att en invasion av hormoner, vilket resulterar i finnar, har brytit ut i mitt nylle. Kul, såhär lagomt till Eriks hemkomst och allt. Jag får skynda mig på stan och hämta cykeln och sen blilr det hem, ånga ansiktet, lägga mask och sen ta ett långt skönt bad innan jag slänger på en rulle att somna in till.
Låter väl som världens bästa fredag? ;)

Ja, då vet ni! Adjöken! ;)

Kommentarer

  • Linda säger:

    Åh, har du tittat på villervalla kläder något, dom är ju egentligen ganska neutrala men färgglada hur fina som helst och kvallan är superhög!

    2011-08-12 | 20:05:14
    Bloggadress: http://mammagoose.blogg.se/
  • Sannalitens.se säger:

    Hej! Är du intresserad av bloglovin-byten? I så fall, lägg till mig här: http://www.bloglovin.com/sv/blog/371914/sannalitens/follow och skicka sedan en länk till mig, så lägger jag till dig :) Hoppas allt är bra annars? :) Kramar!

    2011-08-12 | 22:31:02
    Bloggadress: http://Sannalitens.se

Kommentera inlägget här: