kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

HÄL SKAV

Kategori: Allmänt

Oj vilka skavsår jag tydligen har fått. Inte så himla bra må jag säga. Jag måste nog gå barfota eller med sockar iag, på gymmet senare idag tror jag. Får ju inte på mig skockorna om jag ska ha sånna här mastiga blåsor.

Annars så har jag planer på att städa bilen idag. Ska slava med mig Miranda då hon ändå inte gör någon nytta, så det kommer bli superb! Först lite träning och sen cyklar jag direkt, svettig och äcklig, till bunkern och städar ut bilen.
Får väl slita med mig Miranda hem sen så kan vi göra lite mat och se en film, behöver ingen av oss vara solo. Imorgon har jag ju prov så jag får ändå plugga lite trots att hon är här. Hon är ju ganska självgående.

Men shop shop! Nu ska jag äta fruit. Adjöken

Kommentarer


Kommentera inlägget här: