kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

FREDAG

Kategori: Allmänt

Ja nu är det fredag, vilket betyder lördag imorgon och min älskling börjar åka hemmåt! Är det någon som kan förstå hur underbart det känns!!?? Jag tror knappt själv att det är sant, känner mig helt i extas! :D

Imorgon har jag en späckad dag med morgontvätt, Nolia under dagen med Lina och sen får jag väl se vad kvällen bjuder på. :)
Hade faktiskt varit skoj att få gå ut någon gång, inte för att jag kan dricka men social kan jag ju ändå vara. Sitta och pimpla 7up på nån båt eller varför inte på taket? Jag kan t.om ta på mig klackiskor och bli lite övertrött så passar jag ju in i mängden totalt :D

Men men, vi får väl se vad planen blir. Kanske skulle behöva städa!!? :O Jag har ju inte gjort det i veckan ffs ! Det måste hända, nu innan darling kommer  hem!! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: