kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

FASLIGT ONT

Kategori: Allmänt

Ja min rygg håller nog på att ta livet av mig. Jag vet inte vad jag ska ta mig till faktiskt. Usch vad det gör ont överallt.

Nu sitter jag solokvist här i lyan. Darling gick på stan med chompisarna så snart ska väl jag dra ner också, så fort Janita vaknar och jag får bekräftelse att jag inte behöver gå själv förstås.
Hungrig är jag  nu också, det är himla mycket jag måste hinna med idag, bla posta diverse saker och lämna in massa papper.

Äsch, jag har inget att säga. Hejdå

Kommentarer

  • Nathalié - Tävlingar i bloggen just nu! säger:

    Hejsan!



    Vinnaren i Top Lady-tävlingen är nu avslutad, kika in på bloggen för att se om det var du som vann! Passa gärna på & var med i mina andra tävlingar också om du inte redan är det :).



    Kram

    Nathalié

    2011-08-19 | 18:41:42
    Bloggadress: http://yarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här: