kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

FÄNGELSE

Kategori: Allmänt

Jag drömde en sån förfärlig dröm i natt. Vaknade i panik halv 3 och kände hur jag grinade.
Mina drömmar har alltid varit mardrömmar och sjukt verkliga men sen jag blev preggo så har det som boostat allting ännu mer.
Nu drömde jag att alla mina vänner lämnade mig och låtsades inte om att känna mig när jag väl såg dom igen och som om inte det vore nog hemskt så drömde jag även att jag blev dömd till 10 års fängelse.
Jag hade tydligen varit med på en del mord men dom hade bara kunna placera mig vid ett, så jag hade en ordentlig fängelsevistelse som väntade mig.
Dessutom var jag ju gravid men kände att det hade varit så himla praktiskt att försöka ändra min dom till en behandling istället så jag tog på mig massa knark och torskade för det också.
Jag kom ihåg att det ända jag hade i tankarna var hur jag skulle lösa allt med alla mina läxor, hur jag skulle betala räkningar och så. Hur ofta skulle jag få träffa mamma?
Jag hade totalt förträngt att Erik och bebis skulle försvinna för mig också, det var väl mest så att jag ville tänka på det praktiska först och ordna det innan jag tänkte på det absolut värsta i hela världen.
När jag började tänka på att jag skulle tappa Erik och att dom skulle ta ifrån mig mitt barn så började jag storgrina och det var det som gjorde att jag vaknade.
USCH så hemskt det va!
Jag trodde inte det var en dröm först men sen kom jag på, efter ett tag att jag inte ska till något fängelse för mord. Jag ska inte tappa Erik och definitivt inte mitt barn.

Ingen bra start på den här dagen. Känner mig olycklig med sånna där otäcka drömmar.
Nu är det väl egentligen bara att ladda om, äta en banan, gå och klä sig och börja med dagens göra. Det är ju nämligen plugg som står på schemat idag.

Go morron!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: