kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

EARLY IN THE MORNING

Kategori: Allmänt

Usch vilken förfärlig dröm jag har haft. Jag drömde att vi äntligen fick vårt lilla love child, men att Erik hellre sprang omkring och visade upp sig, halvnaken, inför nån liten lill-brud och hennes unge. Så då fick man vara solo.
Usch, värsta hemska mardrömmen. Jag hoppas jag inte behöver genomlida det i verkligheten.

Annars är det en bra början på denna måndagmorgon! Nyttig frulle, iväg med bubben på jobbet, packa träningsväskan och plugg prylar och det ända jag har kvar är att göra lunch till mig och middag samt matlådor och gubben och sen kan jag dra min kos!
Åh vilken bra flickvän jag är, vad ska min baby göra utan min matlagning ;) hahah!

Jag ska kika in på någon naprapatklinik och se vad priset är för att man ska bli normal i ryggen igen. Jag går ju snart som halta lotta korsat med quasimodo! Inte en pretty syn kan jag förklara! Jag kan inte ens ligga i sängen utan att ta ett halvår på mig att försöka vända mig på antingen höger eller vänster sida. Gissa hur det låter när jag hamnar på rygg och inte tar mig på någon sida alls? Mhmmm, inte najs I tell you!

Hur som, jag måste äta mer plommon nu. Adjöken!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: