kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

DÅ VAR DET DAGS...

Kategori: Allmänt

Nu börjar den riktiga väntetiden.. Om sisådär, 13 timmar får jag väl KANSKE träffa min babe. Beroende på om han tagit sig upp hit till Norrland eller ej.. Hoppas hoppas!

Har haft en trevlig dag med Lina på Nolia men jag tyckte inte det var nå särskilt mäktigt. Tänkte ju gå på de där seminariet med paret Rudenstam, men vi satt och surrade med tibetanskt klangmusik i bakgrunden så det hanns inte med för sen efter det blev vi uppehållna av en sjukt häftig grej som jag tror fröken Israelsson kommer ha stor nytta av! ;)

Nu har jag ätit middag. Palt.. IGEN. Med hallonsylt och mjölk så jag är mätt och belåten. Har faktiskt planerat en myskväll ikväll igen, måste ta hand om mig nu innan älskling kommer hem. All tid kommer väl att gå åt att pussa och krama honom så nu får jag passa på i 13 timmar att njuta av att vara solo. Inte för att jag någonsin njuter av det men.. Inbillning fungerar som ett bra tidsfördriv ibland.

Kanske lite Astrid Lindrgren och popcorn ikväll då? Det tror jag stenhårt på!
Adjöken!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: