kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

BRA DAG?

Kategori: Allmänt

Jag har det hyffsat svårt att trivas i min egen kropp just nu, ingenting passar och jag känner mig bara ful och äcklig. Det är dock inget ovanligt, det är ju nästan en standardkänsla för mig när jag kollar mig i spegeln.
Men då kommer det vissa dagar.. Vissa dagar som är kanske egentligen jävligt dåliga, men just därför så lägger jag lite extra tid på mitt utseende och lyckas faktiskt att INTE spy när jag ser hur jag ser ut. Sen gör jag ju givetvis detsamma dom dagarna som är sådär extra bra också och då känns det  helt okey att vara jag.
Idag är en sån där dag att jag faktiskt klarar av att se mig själv utan att spy. Jag känner mig tillfreds med min kula på magen, kläderna som faktiskt passar just nu samt att jag kan boosta det hela med en bra hårdag samt mina underbara smycken som jag fått från världens bästa kille!
När jag har på mig dom så känner jag mig aldrig ugly, känner mig sjukt bortskämd och nöjd över att jag kan bära upp dom fina juvelerna jag fått.

Ja usch va konstigt det här inlägget blev. Jag ska i alla fall börja bege mig mot stan och sen mot ersboda, nu ska det pluggas så jag blir klar i tid för att hinna med lite saker innan jag och darling ska avnjuta en kväll i lugn och ro. Eller jag hoppas ju i alla fall att det blir så. Inte för att det brukar gå enligt mina planer men nån gång kanske det mönstret bryts också? Idag hoppas jag.

Adjöken mina kära fans :P

Kommentarer

  • Jessika James säger:

    Jag tror det är många som missuppfattar vad cravings är helt enkelt. självklart så ändrar man kanske kost beroende på hur man mår osv. är ju många som får rådet att äta i sängen, ta med sig kakor å kex eller skorpor å äta mm. ofta man skulle göra det annars liksom?! galet! :P

    sen är det självklart individuellt å hormonellt hur mkt man går upp i sig. Men jag tror mkt sitter i vad man äter å har för vanor :P

    2011-08-24 | 14:07:36
    Bloggadress: http://strawberrydreams.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: