kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

BLINGIT

Kategori: Allmänt

Jag va inne och snokade på den rosa bloggen och hittade det här förtjusande inlägget som handlar om Blingit.se!
En superfin sida med hur underbara prylar som helst! Jag som ÄLSKAR örhängen, hittade inte bara ETT par jag skulle kunna dö för! Fanns ju hur mycket som helst!

Massa coola märken, massa shyssta produkter och rimliga priser! Verkligen en sida som jag OCKSÅ kan rekommendera till mina trogna läsare ;)

Det här var ett par som jag verkligen fastnade för:


Som om det inte vore nog att det är rååshyssta smycken där så är det också så att om man nu bloggar om den sidan så får man ett par supersnygga ÄKTA pärlörhängen!
Vilken bonus va!!?? :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: