kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

BLASK

Kategori: Allmänt

Efter en timme i vatten känner jag mig lagomt utmattad och sängsugen? Haha, lät det där rättt? :P
Hur som, jag är dyngtrött och dyngtörstig. INGEN bra kombo. Ska dricka lite vatten och ta en persika så kanske jag känner mig nöjd.
Är så äckligt trött så jag måste slockna snart innan jag ska upp och dona på en  hel dag på Nolia och i tvättstugan samt att jag måste springa en sväng på kupan eller nån annan second  hand affär, vill ha lite ramar nämligen ;)

Ööööh. Nu får det vara nog. Mina hormoner pallar inte det här. Helvete så grinig jag börjar bli :P

Godnatt!

Kommentarer

  • Linda säger:

    AS kul ju. Känns de btw bättre med förlossningen och allt sånt då?



    Jo i slutet av januari, blir ganska tätt mellan kidsen, lär bli nalta spännande. :D



    Bästa är ju att försöka låna så mycket som möjligt från början, blir lite billigare då sedan växer dom ur kläderna och sedan byts ju vädret ganska fort också. Sedan har man råd att köpa lite roligare kläder för dyrare peng sånt som man absolut vill ha!



    Fårskinn och eller sån där super varm åkpåse att ha i vagnen, men första månadenlär du va inne mkt.

    /surrasurr

    2011-08-12 | 22:54:00
    Bloggadress: http://mammagoose.blogg.se/

Kommentera inlägget här: