kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

BEBISKLÄDER

Kategori: kärlekskrypet

Nu har jag bestämt mig över hur jag ska göra med detta overall-problem jag har haft ett tag. Tack vare min bästa vän Veronica och hennes goda tips så kommer jag att köra på en mysig fleece overall som jag hittade på H&M, samt en hel del filtar. Blir nog bäst så. Om det blir för varmt kan man bara ta bort en filt istället för att öppna upp hela overallen och krångla på. :)

Har stått och kikat på lite mössor också som dom ska ha som nyföding :P Jag har hittat hur många som helst givetvis och har även där velat. Ska man ha knyt under halsen eller inte? Jag har aldrig egentligen kollat på dom med knyt under halsen, det har varit givet att det inte ska va det, men jag hittade faktiskt en som va såååååå himla söööööt! Men det va knyt under, fast det kanske inte gör nått? :P
Åh, jag älskar bebiskläder!

Nu måste jag ta lite energi innan nästa projekt ska i rullning. LÄXA.

Kommentarer

  • Linda säger:

    Hihi, tack :) vi får ju nästan samtidigt hörredu!



    Jo ett tips, fick en super bra overall med öppning för babyskyddsbilbältet av syrran verkar hur bra som helst. (Köpt på lindex)



    Sedan första kläderna vill dom på förlossning att man ska ha heltröjor, ha med sig en filt på till sedan som bebisen kan gosa med + något lite gosedjur eller liknande mest för dekoration till dom äckliga vagnarna dom ska ligga i (tycker dom ser ut som en tråkig plast låda).

    2011-08-12 | 20:01:18
    Bloggadress: http://mammagoose.blogg.se/

Kommentera inlägget här: