kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

BÄR MYS

Kategori: Allmänt

Jag ha stått och plocka vinbär och krusbär i regnet idag. Underbart hade det varit om inte min rygg hade varit totalt kvaddad. Förstår icket vad som är felet?
Får lugna mig med träningen nästa vecka.

Annars njuter jag bara, dagarna i ända, av min babe som är hos mig nu :D Allt känns perfekt!
Förutom att jag är så jävla tjock att jag inte kan ha några kläder och det har inte riktigt gått in i skallen att det ska vara så och VÄRRE med tanke på min bulle i ugnen... Den poletten ramlar väl ner snart och förhoppningsvis känner jag mig inte lika ful, tjock och äcklig. Huvva.. :S

Näpp! Nu måste jag lägga mig ner, känner illamåendet eskalera. Adjöken!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: