kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

ALL BY MYSELF

Kategori: Allmänt

Ja huga huga sommarstuga så ensammast i världen jag är!!
Näe, kanske inte egentligen men jag känner mig lite solokvist som har en hel lägenhet för mig själv i 10 dagar framöver. Men det ska nog gå bra. Är ju van att vara själv... Eller.. Jag va det innan jag träffade min älskade älskling, nu känner jag mig mer beroende av någon än vad jag någonsin känt i hela mitt liv!!
Fast jag har planerat in en fartfylld period framöver så tiden går väl förhoppningsvis snabbt.

Har en del slutprov att fixa samt en sista kurs att läsa som jag tror att jag hinner i veckan. Sen har jag en del folk att träffa, inte för att det är viktigt men det behövs för att jag inte ska utveckla ännu mer folkfobi. Ska titta förbi hos mamma och dona på där samt ta en välbehövd joggingrunda i den underbara terrängen som Umeå INTE kan erbjuda.
Ja.. Sen blir det väl kanske, om jag tänkt rätt, att låna någon bebis bok och kanske läsa lite om dom små liven. Måste väl vara något så när förberedd när knorten tittar ut om sisådär 20 veckor :P

Sen ska jag, KANSKE baka eller varför inte åka och göra en sista rejd på jordgubssplockning? ;)
Nu ska jag i alla fall forska lite om vilket föredrag jag ska hålla i på slutprovet på måndagmorgon i Sv B. Tror att jag ska snacka om antingen internet eller terrorism eller något lokalt problem men jag tycker inte att något i Umeå är särskilt intressant så jag tror jag tar något av det förstnämnda istället.

Off I go.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: