kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

ADHD

Kategori: Allmänt

Jag hatar det här med tider och adhd. Det är så sjukt jobbigt att inte försöka stressa upp sig!
Jag vet ibland när Erik säger en tid som är ett stort KANSKE, typ.. "Jag ska försöka komma hem vid 12" men han kommer typ.. 4 timmar senare så har jag väntat från klockan 11 på att han ska komma och blir givetvis surare än surast! Inte blir det bättre nu när jag har en del hormoner att underhålla, snacka om att dom gotta sig i min bokstavskombination. Inte coolt!

Jag vet inte hur jag ska göra för att INTE stressa upp mig och bli irriterad över tider. Klockan är det värsta jag vet! Uuuu...

LINA har inte kommit ÄN. Så... Jag sitter och väntar och väntar men nu börjar det krypa i kroppen så jag måste nog gå ändå. Jag klarar inte av att sitta såhär. Hejdå

Kommentarer


Kommentera inlägget här: