kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

24+1

Kategori: kärlekskrypet

Idag är det v 24+1. Känns som vi närmar oss jul snart ;) haha, det är ju lätt att planera hur långt vi har kvar till jul också nu när vi i princip är beräknad på jul, eller.. 22 dec men noga då :P Den kommer väl förmodligen inte att titta ut då i alla fall har jag för mig.

Idag tänkte jag försöka hitta mig nånting konstruktivt att göra, typ plugga. Har ju lovat Janne att jag ska hjälpa henne med engelskan och jag har en uppgift här hemma hos mig så jag ska sätta mig ner sen och fortsätta beskriva världens bästa vampyr ;)
Sen måste jag ta mig en cykeltur igen och varför inte handla lite och ta en dusch efter det?
Känns som att stressen ökar för varje minut just nu så jag vet inte vad ska jag ta mig till för jag har egentligen inget att stressa över. Hoppas inte bebis blir sur när jag yrar omkring nu. Jag måste nog ta på min bolan och lugna ner den lite med det välbekanta ljudet.

Själv ska jag ta mig en frukt och kolla om plastikkirurgera är på teven. Adjöss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: