kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

WE LIKE TO.. MOVE IT !!

Kategori: Allmänt

Japp, off we go. NU byter vi stadsdel till FEL sida älven. SUCK. Jag som gillar teg.. Men det här bli bulla! Marieberg here we come!

Hockey ikväll, skönt med en soffpotatiskväll då dagen varit hemsk! Nu hoppas jag natte bli bätre så man kan vila upp sig lite inför helgens bravader. Inte för att det blir storslaget men något kul vill man göra.

Måste ta mig från datorn och mitt snokande på fejjan, blir så upprörd över alla stackare som inte vvet bättre och förgiftar sina barn och har skallen rätt upp i arslet så no more facebook! tills imorgon iaf.. :P

Näe, ludd ludd i skallen. Adjöken adjö, hockey fuckyeah!

Kommentarer

  • linda säger:

    Han tål det inte, men bvc har sagt att de inte varit något fel när jag har sagt att han haft långvariga diarrer, är konstat sjuk osv. Inte förrän vi gjorde 18 mån kontrollen och dom konstaterade att han inte hade gått upp i vikt nästan alls på sedan 8 månaderskontrollen fattade dom att de var något fel. Jag är väl lika trög själv men sånt som händer

    2012-05-12 | 15:41:30
    Bloggadress: http://mammagoose.blogg.se/

Kommentera inlägget här: