kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

SVEDA

Kategori: Allmänt

Det gör ont i mammahjärtat när min lilla sparv är sjuk :(
Snor och hosta till förbannelse och inte finns det kolloidalt silver någonstans i hela stan heller! Nu har jag gjort en beställning så snart får jag det väl. :/ Vill ju att sparven ska bli frisk och jag vägrar ju springa på apoteket mer än nödvändigt, använder mig hellre av hälsokostens produkter så långt det går, tacka gudarna för Vivve som visat andra alternativ än apotekets produkter! <3

Ananrs har vi pakar och donat idag, det gäller att börja i tid så nu är väl det värsta bortgjort så småsakerna är kvar. Ska nog he upp massa saker på tradera och blocket samt att jag har sorterat ut allt överflöd i garderober och förråd med darling så nu ska det bli ivägskickat till välgörande ändamål! ;)

Det blir nog att hålla lugnet ikväll, som vanligt är det soffan som gäller och denna kväll med Etik boken i högsta hugg för det vankas prov på tisdag. Måste dessutom hinna med lite klotter på uppsatsen så det avlastas lite i skallen på mig.

Näe, bus med sparven och pyjamasdax för oss för snart kommer herr Blund! Adjö!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: