kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

STRESS

Kategori: Allmänt

Åh vad jag känner stress och press och ¨ångest över allt! Gud!
Känns som att jag inte har någon tid till något fastän jag har ändå ganska mycket men det dyker upp oväntade saker hela tiden och allt blir bara feel! GUD SÅ JOBBIGT!

Lilleman är så snorig att nätterna inte alls fungerar nu, eller.. den här natten fungerade då inte. Han va vaken mest hela tiden och trots att jag i  princip har honom nästan sittandes så är det så otroligt mycket snor och slem som inte vill försvinna och göra det lättare för honom att andas. Jag suger med den där näsfrida men det är inte så uppskattat, helt förståeligt, så då blir det massa skrik istället och ja.. Skit och fan!

Skönt att få ha tränat lite nu iaf, känner att jag nästan fallit ihop av att inte träna i måndags men nu känns det bra. Ska snart iväg och jobba och sen ska jag se, om det regnar eller inte, om vi kan ta oss ner på stan och köpa lite kollodialt silver eller om ajg väntar tills vi åker iväg och handlar. Måste få andas ut, vila och försöka skriva ner uppsatsen innan helgen så vi ser väl va jag har tid med.

Nu: ADJÖ

Kommentarer

  • Linda säger:

    näsdroppar för barn, ej koksalt utan typ neseril! lowa har typ haft rs viruset nu vi har köpt näsdroppar från 1 månads bebisar

    2012-05-09 | 12:52:13

Kommentera inlägget här: