kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

STILL GOING ON AND ON..

Kategori: Allmänt

Jag känner mig ambivalent. Vad händer? Vad ska jag göra? Hur ska jag börja?
Usch, detta mörker och virrvarr av allt jävla möjligt tar knäcken på hjärnkontoret. Börjar känna att jag mest bara vill lägga mig i sängen zappa på teven och hoppas på att allt fixar sig i tid ändå.
Jag orkar inte tänka på allt egentligen fast om jag inte gör det, vem gör det då? Det är ju inte så att man har nån personlig.ass som kan fixa saker, nähää! Shit needs doing and can only be done by myself. SUCK.

Ska se om jag kan få iväg lilla Edwin och pappa Erik på lite kvalitetstid med varandra i helgen så jag kan få komma upp ur jorden och tillbaka på rätt spår så saker blir gjorda. Måste få lite Madde-tid och även fast jag inte vill släppa ifrån mig sparven så måste jag försöka med det ändå. Jag måste få organisera till skallen så stressen avtar något.

Usch va mycket JAG det blev nu då :P Som om allt kretsar kring mig ;P Haha, snacka om själviska mamma Madde.

Slut på detta nu, jag måste väl göra mat så herrn i huset inte får svälta när han anländer hem.

Adjöken adjö..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: