kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

SOMVANLIGT

Kategori: Allmänt

Ja som vanligt så stressar jag runt runt från morgon till kväll. Är helt slut i skallen, som vanligt, och än har jag inte fått nånting gjort!
Måste klottra ner resten av uppsatsen för igår blev det inget av, kom  hem vid 19 tiden och Edwin somnade inte för än 22 så det var inte mycket som blev gjort igår.
Dagen idag har varit tillbringad på sjukhuset för diverse ärenden och nu har vi ett träningsprogram till lilleman också. Måste typ köpa en bumbo och ett plastgym eller dylikt, här ska det tränas och enligt sjukgymnasten ska jag vara stenhård och leka Hitler så jag kommer säkerligen vara en favorit den kommande tiden... not.

Usch...! Näe, mer skola, mer sortering, mer packning och mer aktivering av Edwins vänstra sida. Känns ju verkligen som att man har tid med sig själv,  får banne mig tajma pisspauserna så dom inte tar upp tiden jag måste ha till att göra all jävla skit.

ADJÖ

Kommentarer

  • Linda säger:

    haha vadå då?! du är så söööt! man ska ju känna sig nöjd över hur mkt bättre man ser ut idag!

    2012-05-16 | 17:06:10
    Bloggadress: http://mammagoose.blogg.se/

Kommentera inlägget här: