kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

SLUTKÖRD

Kategori: Allmänt

Jag vet inte vad det är med mig men jag är så otroligt trött, slut, utmattad och helt orkeslös. Jag är inte intresserad av något annat än ligga kvar i sängen men det är ju bara att glömma.
Edwin måste ju få det han behöver och jag måste fixa skolan och maten måste lagas, saker ska packas, jobb ska göras, möten ska genomföras osv osv.. Känns bara som en ända stor gegga i skallen. Vill inget, kan inget, orkar inget och jag känner fan inte för nånting.
Hade tänkt mig ut en promenix idag men min kropp är inte med på noterna. Måste koka starkaste kaffet någonsin och hoppas att koffeinet ger mig kraft till nånting...

Usch vilken bittermandel man blev idag. Roliga tjejen!!!

Ska försöka fixa till mig så vi kan knata en promenix och posta lite paket och handla lite gosaker så man kan ta snabba energikickar med jämna mellanrum så man orkar läsa lite av skiten man ska kunna inför de dubbla slutproven imorgon.. Adjöken adjö

Kommentarer


Kommentera inlägget här: