kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

SICKLING

Kategori: Allmänt

Vår lilla hjälte är en liten sjukling nu. Eller, sjuk och sjuk, jag är ju en rackare på att överdriva och hostar han lite så är han ju enligt mig, plågad av digerdöden ungefär.. :P Haha!
Näe men han ha lite hosta och helt plötsligt är det snor i vägen också. Enligt tempen kl 6 i morse var den prick 38 grader men nu är den 37,5 så feber är det väl inte. Hostan finns kvar, men inte snoret så mycket men ja...
Äsch, jag överdriuver säkert massor. Typiskt!
Ska ändå va inne mestadelen av dagen och försöka kurera honom så att vi kan fortsätta med den hektiska perioden vi har hamnat i.
"Dansa-Pausa" Nu pausa vi ;P

Ska sticka iväg och kika in kollodialt silver för en liten behandlingskur åt honom och kanske åt mig med, och sen ska jag skriva handlingslista, ta upp tvätten, vika och sortera, dammsuga och en dusch hade inte suttit fel samt att jag gärna hade velat få gjort lite i uppsatsen så jag kan få skriva prov nästa vecka annars vet jag inte  hur jag ska göra :S

Igår blev det ju dessutom ingen träning, hade ju obligatorisk skola så istället sprang jag upp till sjukhuset och powertwalka hem så lite träning blev det men imorgon då jäklar! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: