kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

RUSKPRICK

Kategori: Allmänt

Usch vilket väder! Tur man har gjort bort  träningen nu, kändes gött att få röra på fläsket lite så nu kan jag ha bättre samvete över att jag måste skippa dom två kommande träningarna p.ga av läkarbesök och slutprov men det är högre prioriterat än träningen faktiskt.

Ska försöka få nå mer gjort i pluggandet, har lite uppsats kvar och måste även ögna igenom Etik boken så jag kan sätta provet imorgon. Jag satsar ju inte på annat än Godkänt så det borde jag klara tycker jag, förutsatt att det inte kommer så mycket om den där jävla Freud! Annars så.. :)

Lilla Edwin har fått lite gröt idag. Såklart så är det hirshflingor jag gör det på, känns bättre att köpa det och det är inte dyrt och räcker inte ett X antal portioner heller så det kan jag rekomendera alla som börjar med gröt till små knoddarna. Det är ju dessutom glutenfritt vilket bara är bra i början :) Längtar tills på onsdag då min beställning av kolloidalt silver kommer, äntligen då ska det blir bukt på snoret och slemhostan hos my little man!

Men nu först; kaffe+banan+lingongrova=uppsats mat!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: