kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

PANIKARTAT

Kategori: Allmänt

Packa packa packa, kul att packa,slänga och sortera. Usch va less jag är på saker, jag fattar inte hur mycket skit man har egentligen. Onödiga kläder, skor och annat dravel, skönt att bli av me det!
Idag ska vi kika på en lägenhet och sen ska jag gå på ÖB med lilleman, vi ska handla sopsäckar och kanske nått annat välbehövligt för nu rackarns ska vi slänga saker i soptunnor och inte bara på golvet i högar!

Sen blir det att posta massa paket från tradera och efter det en power nap innan fintuchen på uppsatsen skickas in. På måndag har jag dubbelprov så jag måste dyka ner i böckerna i helgen. Har ju lix ändå inge vettigt att göra så why not look in the book


Nu, kaffe och vila innan alllt sätter igång. Om bara Edwin kände så också, den lilla piggelinen är sååååå vaaaaaken heeeeeeeeela tiiiiiiiiiiden.
Mitt sressiga tillstånd orkar inte med det just nu men bit ihop..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: