kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

PAIN !!!

Kategori: Allmänt

Jag har träningsvärk!! Vars kom den ifrån? Jag har inte haft det sen.. ja... jag kom typ inte ihåg sist jag hade det!
Iofs så vålda jag med plankan igår för lilleman var så grinig på MBC så jag gjorde inte den sista plankan där men det kan väl inte stämma? Jag har ju ont i axlarna, inte magen, inte benen, inte rumpan och inte armarna men axlarna!
Känns så otroligt konstigt.. Tänk om det är än värre imorgon? Usch, jobbigt..

Idag blir det en prommis i det fina vädret och sen ska jag nog fan bara ta igen mig. Är helt utmattad! Måste fortsätta skriva på min uppstats och läsa lite mer psykiatri och etik inför fredagens sista inlämningar.

Adjö!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: