kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

NON DONE

Kategori: Allmänt

Ibland blir det verkigen inte som man tänkt sig...Enough said.

Skitväder+skitgrinig bebis+inställda planer och dessutom har jag fått intresse av hockey så denna lördag är inte en av mina favoritlördagar kan jag lova. Tur att den är slut nu, strax ska jag hoppa i säng och invänta första matningen och hoppas att denna natt blir bättre än förra.

Erik ha dragit iväg nånstans så vi ser väl när han är less och kommer hem. Jag fick faktiskt en "sovmorgon" idag, ändå till strax före 9 fick jag ligga kvar i sängen och gissa om jag var helt utslut och totalt död!! JOTACK! Lilla Edwin har inte varit rolig i natt och särskilt inte i morse därikring 6-7 tiden. Usch va tungt det var då.
Så som tack för den lilla vilan bjöd jag E på en riktigt ordentlig sovmorgon, ända till halv två så det har blivit långsamma knop idag för oss föräldrar.
Jag tror att jag känner och ser, när jag får chansen, gaddar i truten på Edwin men som vanligt är jag inte helt hundra. Kanske bara inbillar mig för att ha en anledning till varför han varit så otroligt skrikig hela dagen.

Nu måste man väl försöka passa på att vila för imorgon lär det knappast bli sovmorgon..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: