kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

LÄTTVIKT?

Kategori: Allmänt

Radiosilence från mig ett tag. Trots att skolan är avklarat och godkänd så är det miljoners andra saker som är i vägen och tynger ner mig.
Magen har börjat knorra och det är inte efter mat, snarare Proviva och andra hjälpmedel som kanske kan förhindra att magbesvär av rang bryts ut? We´ll see...

Jag hade sett fram emot att få ta mig ut på fredagkväll och pausa lite, hänga med en kompis och bara va men... som vanligt blir det ju inte så.
Det känns ju som att jag kommer att gå sönder om jag inte får stanna upp lite snart. Fatta bara inte hur jag ska göra det när det är så jävla mycket att göra hela tiden.
Igår när jag gjorde dubbla slutprov så hade mamma och Miranda Edwin i typ.. 3 timmar, första gången jag hade barnvakt på honom och jag reagera inte ens. Hann inte reagera för än jag träffade upp dom och såg att dom hade barnvagnen med sig. Jävligt bra morsa man är. Borde ju fan inte få ha barn när jag inte ens inser att jag inte har han med mig.

Näe, skit vare värt. Nu ska jag ta mig en kaffekopp, på med träningskläderna och och sen ska vi ta oss en låååååååååååååååååååååååång promenad. Måste rensa skallen från ALLT! Försöka iaf.

Hade!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Så kan det ju vara ibland.

    Oftast så brukar ju helgerna vara rätt så uppbokade under vår och sommar.

    Det hinns nog med ändå någon dag ska du se. :)

    2012-05-22 | 17:02:54

Kommentera inlägget här: