kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

INGEN RO

Kategori: Allmänt

Oj va jobbigt det blir ibland när skallen vill en sak, kroppen en annan och man måste göra en tredje. Usch bara..

Skönt att vara nytränad, nyäti och nyduschad! Känns mycket bra! Dessutom är sista psykiatri uppgiften inlämnad, ska fortsätta med Etiken och sen ikväll ska jag försöka hinna lite på uppsatsen och med en jääkla tur så kanske jag är helt klar med allt innan veckans slut så då är det bara för tanten här att plugga som ett tok inför framtida prov.
Undrar bara hur jag ska göra med lilla Ed när jag skriver ett av proven för de måste ske nästa vecka och då jobbar pappa Erik förmiddag vilket innebär att jag antingen måste ta med mig honom och stressa sönder mig och tappa fokus hela tiden, eller så måste jag skaffa en barnvakt ett par timmar.. Det känns inte alls bra för det är ingen som ha fått vara barnvakt och jag vet att om någon ska vara det så kommer jag bara tänka på hur det går, hur han mår, är han ledsen, varför isf osv osv.. Ingen ro då inte!
Jag kan ju inte bara be vem som helst heller.. Näe, usch va jobbigt!
Får fråga mamma om hon kan komma och leka en dag i stan, hon litar jag då på iaf.

Usch va stressad jag kände mig nu helt plötsligt. Inte vill jag ha barnvakt heller :S Jag vill aldrig lämna ifrån mig honom!

Näe, jag måste varva ner lite. Adjö

Kommentarer


Kommentera inlägget här: