kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

GAAAAH!!

Kategori: Allmänt

Min skalle är så sprängfylld med massa skit så jag är helt slut!
Har nött etikboken ett flertal gånger och försökt lära mig det jag tycker är svårast att komma ihåg, men det känns som att det är för gäves.
Har även skrivit en hel del på uppsatsen så nu är det slutet kvar och finpoleringen och iväg med den, imorgon blir det nog av och gissa hur skönt det känns!!??

Har även rensat i köket bland diverse redskap och annat dval så nu börjar det närma sig ett ihoppackat hem här på teg. Känns tråkigt att lämna min älskade stadsdel men vad gör man inte för bättre levnadsvillkor? Det blir bättre för oss alla att flytta så nu får tiden skynda sig lite!

Imorgon är det prov-jobb och mer plugg. Onsdag blir packad med sjukhusbesök, träff med stora M? och dejt med Gojj?
Torsdag måste jag jobba ett par timmar och sen hoppas vi på en utflykt eller dylikt och fredagen blir nog jobbfylld och om inte så måste jag ta mig en mil med barnvagnen och bränna lite fett. Har väl lite packning att fortsätta med och sortering i all oändlighet men det brukar gå undan då man väl sätt igång med nått!

NU; mer plugg, pausa med Greys Anatomy och sen när bejben kommer hem kan jag snabbduscha innan sängdags.
HADE!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: