kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

!!!!!!!!!

Kategori: Allmänt

När man väl har ett par timmar SJÄLV, helt solo, utan barn, utan pojkvän och utan kompisar, då är jag helt lost. Vad fan gör man då?!?!?!?
Jag har sprungit i ren ilska trots att jag inte bör va ute och springa än, och sen promenera jag raskt och prata hejvilt i telefon med Gojj och när jag väl kom hem så visste jag inte vad jag skulle ta mig till.
Har städat lite, sorterat prylar, packat ner porslin, skrubbat luckor/lådor/ugn samt diskat och gjort rent alla flaskor och fläkten och slängt gamla prylar/mat och packat ner det som går.
Jag har tagit ner gardiner och stänger och betalat räkningar... What now? Jag har försökt sola lite, för tråkigt och lite för blåsigt.. Kanske ska jag boka tvättid och gå upp i förrådet och se vad jag ska göra med det lilla vi har där? Jupp.. ADJÖ

Kommentarer


Kommentera inlägget här: